accueil > news > Gagne ton exemplaire de Rock War !
CHERUB MISSION 17 : Commando Adams

CHERUB MISSION 17 : Commando Adams

COMMANDO ADAMS   L'ultime mission de la série culte CHERUB.   Au cours d'une banale mission de recrutement, deux agents de CHERUB mettent à jour un complot criminel mené depuis le Moyen-Orient par un redoutable groupe terroriste. Le gouvernement[...]
Trafic, la BD

Trafic, la BD

TRAFIC   La suite de la bande dessinée CHERUB !   Depuis vingt ans, le plus puissant trafiquant de drogue du Royaume-Uni mène ses activités en toute impunité, au nez et à la barbe de la police et de la justice. Décidés à mettre un terme à [...]
Evènement - 28/11/2015
Share/Bookmark
toutes les news

Gagne ton exemplaire de Rock War !

Gagne ton exemplaire de Rock War !

La nouvelle série-évènement de Robert Muchamore, Rock War, arrive en France en janvier 2016. Après les enfants espions, l'auteur de CHERUB s'attaque à un nouveau sport, le rock . Tu es trop impatient pour attendre janvier ? Pas de souci ! Nous te proposons de repartir avec ton exemplaire de Rock War en avant-première. 

 

Concours Rock War

 

Pour participer au concours, rien de plus simple: envoie-nous une photo de la jaquette de ton album de musique rock préféré avec un tome de CHERUB !

 

Envoie ta photo par mail à staff@cherubcampus.fr avec toutes les infos suivantes :

 

Objet du mail : Mission Rock War + ton prénom + ton nom

Pièce jointe : la photo !

Contenu :

- prénom et nom

- un petit mot sympa !

- ton adresse postale *

 

Les 10 premiers à nous envoyer leur photo recevront leur exemplaire de Rock War en avant-première !

 

* Si tu n'es pas majeur, il faut impérativement demander l'autorisation de tes parents avant d'envoyer tes coordonnées postales. Une même photo ne peut concourir qu'une seule fois, inutile de copier une photo déjà publiée, il faut pouvoir, au besoin, prouver que tu en es l'auteur.

28 commentaire(s) poster un commentaire
11/11/2018 à 12h04
par rockmeafrica
Great
Aw, i thought this was quite a nice post. In concept I must set up writing like this additionally – spending time and actual effort to make a great article… but exactly what do I say… I procrastinate alot through no means appear to go carried out.
10/11/2018 à 12h05
par singinglikepro
good
This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. I love seeing blog that understand the value of providing a quality resource for free.
08/11/2018 à 19h52
par naturalhealthbase
Great
Much obliged, that was a truly cool read!
08/11/2018 à 18h22
par naturalhealthbase
Great
I gotta favorite this website it seems very helpful .
07/11/2018 à 15h57
par foodandfoodtrips
good
That is really nice to hear. thank you for the update and good luck.
06/11/2018 à 17h48
par dreamfunhouse
great
Much obliged to you for setting aside an ideal opportunity to distribute this data extremely valuable!
<a href="http://www.dreamfunhouse.com/what-is-plumbing/">http://www.dreamfunhouse.com/what-is-plumbing/</a>
05/11/2018 à 16h31
par deluxe-interior
Great
Many thanks for making the effort to talk about this, I feel strongly about this and like learning a great deal more on this subject. If feasible, as you gain knowledge, would you mind updating your weblog with a great deal more info? It’s extremely beneficial for me.
04/11/2018 à 16h59
par feelextraspecial
great
I have read your blog it is very helpful for me. I want to say thanks to you. I have bookmark your site for future updates.
<a href="http://www.feelextraspecial.com">www.feelextraspecial.com</a>
04/11/2018 à 13h17
par smartallabout
great
Hi, I find reading this article a joy. It is extremely helpful and interesting and very much looking forward to reading more of your work.
<a href="http://www.smartallabout.com">www.smartallabout.com</a>
04/11/2018 à 09h27
par successallabout
Great
It was wondering if I could use this write-up on my other website. I will link it back to your website though.Great Thanks.
01/11/2018 à 13h46
par guideallabout
good
This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. I love seeing blog that understand the value of providing a quality resource for free.
21/10/2018 à 17h14
par mixturesport
good
Hi, I find reading this article a joy. It is extremely helpful and interesting and very much looking forward to reading more of your work.
20/10/2018 à 10h27
par oursnetwork
Great
I was looking at some of your posts on this website and I conceive this web site is really instructive! Keep putting up.
17/10/2018 à 17h36
par mobilephones
good
Thanks for your information, it was really very helpfull.
11/10/2018 à 16h06
par babelite
good
You have a good point here!I totally agree with what you have said!!Thanks for sharing your views...hope more people will read this article!!
08/10/2018 à 15h27
par theshoppermom
great
I am which means that ready to you will. The category of book which should be implemented do that the most important issues untrue stories commonly in several blog posts. Prefer all your telling them extremely file.
<a href="http://www.travelpaisa.com">www.travelpaisa.com</a>
02/10/2018 à 10h14
par newhealthtip
Great
I read that Post and got it fine and enlightening.
01/10/2018 à 14h49
par pleasekissmehard
good
I am very enjoyed for this blog. Its an informative topic. It help me very much to solve some problems. Its opportunity are so fantastic and working style so speedy.<a href="http://www.openunlock.com">www.openunlock.com</a>
22/08/2018 à 06h52
par Cheap Essay Service
Nice and helpful!
Yeah! you have got referred to very thrilling points on this particular topic. i've examine some simply proper stuff here. really well worth bookmarking for revisiting. I marvel how plenty attempt you placed to create the type of incredible informative internet website. i've read this put up and if I ought to I desire to signify you a few exciting matters or recommendation. perhaps you can write subsequent articles relating to this article. I want to examine even extra things about it.
19/06/2018 à 10h44
par ebook writing service
Education
Hi, I got the email saying that I won the book and it would transpire in the week however for over 10 days have passed regardless I have not gotten anything.
12/12/2015 à 11h33
par Agent Pythagore
Livre non arrivé
Bonjour, j'ai reçu le mail disant que j'ai gagné le livre et qu'il m'arriverait dans la semaine mais depuis plus de 10 jours se sont écoulés et je n'ai toujours rien reçu.
10/12/2015 à 16h21
par cherub4
cherub
c'est quand cherub tome 17 ? Je suis trop attentionné a le lire et c'a l'air méga cool.
07/12/2015 à 20h19
par lml
ca a l'air cool
Ca a l'air coool!!!
mais sinon, a quand cherub 17 ?????
03/12/2015 à 21h34
par Ax.l
J'suis rocker
Sam soule de pas pouvoir le gagner il est trop tard et chui moi même rockeur
02/12/2015 à 20h41
par Youn
Quelque chose
Ce livre à l'air cool, pas impassiant ni super enthousiasme car je ne sais pas de quoi il retourne.
02/12/2015 à 18h33
par furius jumper
livre
ce livre à l' air cool
30/11/2015 à 21h28
par Marie003
woaou
Je pense que c'est trop tard ppour l'envoyer on est le 29 et pis j'ai prêté tous mes tomes à mon cousin!
29/11/2015 à 20h09
par adriano
the livre
Rock war allèrent d'etre bien