accueil > news > Signature de Robert Muchamore au Furet du Nord
CHERUB MISSION 17 : Commando Adams

CHERUB MISSION 17 : Commando Adams

COMMANDO ADAMS   L'ultime mission de la série culte CHERUB.   Au cours d'une banale mission de recrutement, deux agents de CHERUB mettent à jour un complot criminel mené depuis le Moyen-Orient par un redoutable groupe terroriste. Le gouvernement[...]
Trafic, la BD

Trafic, la BD

TRAFIC   La suite de la bande dessinée CHERUB !   Depuis vingt ans, le plus puissant trafiquant de drogue du Royaume-Uni mène ses activités en toute impunité, au nez et à la barbe de la police et de la justice. Décidés à mettre un terme à [...]
Auteur - 19/04/2011
Share/Bookmark
toutes les news

Signature de Robert Muchamore au Furet du Nord

Signature de Robert Muchamore au Furet du Nord

Robert Muchamore signera ses romans au Furet du Nord le jeudi 12 mai à 12h30 !

 

Plus d'infos bientôt sur ce site et sur la page de l'événement sur Facebook  

 

Où ?

Le Furet du Nord
15 place du Général de Gaulle
Lille (Lille, France)
23 commentaire(s) poster un commentaire
10/11/2018 à 15h13
par verysweatylife
good
This is a great inspiring article.I am pretty much pleased with your good work.You put really very helpful information. Keep it up. Keep blogging. Looking to reading your next post.
08/11/2018 à 18h45
par final-dream
Great
You have a good point here!I totally agree with what you have said!!Thanks for sharing your views...hope more people will read this article!!
08/11/2018 à 14h44
par customhouseessay
good
Your work is very good and I appreciate you and hopping for some more informative posts. Thank you for sharing great information to us.
05/11/2018 à 16h01
par gardenallabout
Great
Brilliant outlined data. I thank you about that. Most likely it will be exceptionally helpful for my future ventures. Might want to see some different posts on the same subject!
04/11/2018 à 17h57
par sellitnewark
great
This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. I love seeing websites that understand the value of providing a quality resource for free. It is the old what goes around comes around routine.
<a href="http://www.sellitnewark.co.uk">www.sellitnewark.co.uk</a>
04/11/2018 à 17h57
par sellitnewark
great
This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. I love seeing websites that understand the value of providing a quality resource for free. It is the old what goes around comes around routine.
<a href="http://www.sellitnewark.co.uk">www.sellitnewark.co.uk</a>
04/11/2018 à 15h32
par new-acne-treatment
great
hi was just seeing if you minded a comment. i like your website and the thme you picked is super. I will be back
<a href="http://new-acne-treatment.com">new-acne-treatment.com</a>
21/10/2018 à 12h46
par bestsoccertop
good
Your work is very good and I appreciate you and hopping for some more informative posts. Thank you for sharing great information to us.
11/10/2018 à 10h54
par earnmoneynetwork
Great
I wish more authors of this type of content would take the time you did to research and write so well. I am very impressed with your vision and insight.
07/10/2018 à 07h22
par anas
great
Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was really valuable. thanks a lot.
<a href="http://www.traffic-circle.com">www.traffic-circle.com</a>
02/10/2018 à 18h33
par anas
great
Your site is truly cool and this is an awesome motivating article. Much thanks to you to such an extent.
<a href="http://www.educationcareeradvisors.com">www.educationcareeradvisors.com</a>
02/10/2018 à 07h37
par anas
great
Nice Informative Blog having nice sharing.
<a href="http://www.social-contest.com">www.social-contest.com</a>
01/06/2018 à 06h13
par phd thesis online
Education
This is great diversion and particulars of this amusement have this site. In alternate words, this post causes us to comprehend the usefulness of the diversion. It's anything but difficult to play after every one of these tips. This will be useful for everybody.
01/06/2018 à 06h12
par essay writing website
Education
This is great diversion and particulars of this amusement have this site. In alternate words, this post causes us to comprehend the usefulness of the diversion. It's anything but difficult to play after every one of these tips. This will be useful for everybody.
13/03/2018 à 22h56
par ukessays.com review
Great
This is good game and specifications of this game have this website. In the other words, this post help us to understand the all functionality of the game. It's easy to play after acknowledge all these tips. This will be sound good for all those who interested to play this game.
05/02/2012 à 21h46
par Philou
Une demande particulière
Voila en ayant lu le dernier tome je suis un peu nostalgique de l'embiance que reflètait les premier livres de la série, j'aimais bien le style rebelle de James, que Rayan n'as pas, serait il possible d'inserrer un nouveau personnage qui apportera un peu plus de piment à l'histoire ?
Cela dit j'aime énormément ce que vous écrivez notamment grace aux descriptions que vous faites des lieux que fréquentent les agents.

Je vous souhaites bonne chance pour le prochain livre
30/11/2011 à 17h53
par lgjsdkbgkjn
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!
Cé POSSIBLE A PARIS???!!!???
28/11/2011 à 21h32
par victoria secret
furet du nord
c'est bête, c'était un jeudi.(j'habite dans le pas de calais)
mais si Robert voit ce message, J'AIMERAIS VRAIMENT qu'il passe faire des dédicaces au furet du nord A LA CITE EUROPE A COQUELLES.(-:
(si possible un samedi après-midi) (-: MERCI
06/08/2011 à 19h46
par Nono
Dommage
J'habite à Lille mais je l'ai loupé... :'(
09/06/2011 à 15h07
par James Catry
autres dédicaces
Serait-ce possible de faire une dédicace à Dijon?
07/05/2011 à 13h00
par Lilou
Rah...
C'est vraiment bête un jeudi ! On a cours... Mais bon au pire, c'est QUE les cours hein x)
06/05/2011 à 19h05
par to
aussi decu
un jour ou on a cour snif snif